You are the music in me

1. Fall Out Boy
2. Anders Johansson
3. Ashlee Simpson
4. All American Rejects
5. Carrie Underwood
6. Rascall Flatts
7. Plain White T's
8. Tyler Hilton
9. Kellie Pickler
10. Boys like Girls

Vilken var den första låten du hörde med nummer 6?
Hurm, som jag kommer ihag nu var det nog My wish.

Vilken är din favoritlåt med nummer 8?
Picture Perfect

Har nummer 1 fått dig att förändras? I såna fall, hur?
Ja, men hur ar svar fraga. Kan vall saga att jag ser livets svara stunder pa ett helt annat satt.

Vilken är din favoritlåt med nummer 5?
So small

Hur många gånger har du sett nummer 4 live?
Ingen, annu. kan ju hoppas pa att fa gora det.

Vilken är din favoritlåt med nummer 7?
Take me away

Är det någon låt med artist nummer 3 som gör dig ledsen?
Inte ledsen direkt, men Undiscovered ar lite nedstamd.

Vilken är din favoritlåt med nummer 9?
I wonder

När började du lyssna på nummer 1?
Inte sepciellt lange, bortsett fran i OTH, sa ar det sen November 2006.

Hur började du lyssna på nummer 3?
Blev sa sugen pa att hora Pieces of me en dag att jag kopte hela skivan och sen var den sa bra att jag kopte skiva nummer tva ocksa.

Vilken är din favoritlåt med nummer 4?
Move along, den far mig alltid att tanka pa The Hitcher..

Finns det någon låt med nummer 2 som gör dig ledsen?
Igen, inte direkt ledsen men med Is He The One gravs gamla minnen upp..

Vilken är din favoritlåt med nummer 1?
Oh, svart.. Gillar verkligen XO.

Hur blev du ett fan av nummer 10?
Magda spelade dom for mig i vintras, sa typ januari 2007, skulle jag tro.

Hur många gånger har du sett nummer 1 live?
1 gang, men efter den 9 November ar det 2.. <3


Snodd fran Maria, undrar vart hon hittar allt..


Kommentarer
maria

hahaha, jag har mina connections :p

2007-09-30 @ 14:19:21
URL: http://huddleformation.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0