Surprise, Surprise

Har helt plotsligt fatt nastan 2 timmar ledigt mitt pa dagen. Bryan erbjod sig att ta Rachel pa hennes simklass och sen hamta Ben efter det. Ar verkligen ren lyx att fa 2 timmar for mig sjalv sa har, nar man varit installd pa en full dag. Visserligen ska jag hjalpa Jess extra sen ikvall i stallet, men da ar man tva, sa det spelar ingen roll.

igar kvall kollade jag papremiaren av Gossip Girl. Tyckte dom andrat lite for mycket fran bockerna och hoppar over en hel del som verkligen varit bra i bockerna. Och andrar utseende en del pa nagra av karaktarerna, till exempel Jenny och Dan Humprey. Skadespelarna gjorde dock mycket bra skadespelari, mycket trovardigt. Ska bli intressant och se vad som hander nasta vecka.

Rakade aven snubbla in pa preiamren av "Kid Nation". Hade inte hort om det innan men det ar som Robinson, for barn, typ. 40 barn mellan 8-15 slapps ut helt sjalva i oknen och ska klara av att bygga upp och ha en fungerande stad. SEriost, vem slapper ivag sin 8 aring i oknen utan vuxna i narheten. Eller jo, det finns ju kamera man och sant, men dom far ju inte lagga sig i overhuvudtaget. Maste dock saga att det var bra underhallning, och tyvarr blir jag indragen for latt i sanna ahr saker sa jag kommer sakerligen sitta nasta onsdags kvall och titta igen.

Nej, nu ska jag ga och lasa lite mer Steinbeck, som forovrigt ar riktigt bra. Jag ar overraskad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0