Goodmorning Sunshine!

Fick mig en ordentlig uppvakcning idag. Vaknad av brandvarnaren som tjot for glatta livet. Lite borta som man ar nar man vaknar, slog jag till vackarklockan pa snooze, men nar det inte slutade insag jag vad det var.
Ingen fara, ingen eld i varat hus, Bryan lagade bara frukost.
Hade kunnat sova en stund till, men klockan var anda halv 9. Bryan straffades med att han fick gora frukost till mig med, haha. Nu sitter jag och drar ut pa att gora mig iordning. Vill inte aka och plagas under hela dagen i varme, men ajg ahr inget val, har lovat att folja med. Ar redan varm och jag ar inte ens utomhus i solen. Det ar bara baddat for katastrof. Ska se hur dom andra kanner med att leva dagen med mig, pallar dom det inte sa drar jag mig ur, sa enkelt ar det.
Dags att ga och blasa haret, lar vall inte gora mig svalare men bra mycket finare i haret..:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0