Last year's wishes, are this year's apologies

Forra aret var jag sa besviken pa att missa Fall Out Boy konserten som var i Boston. Men i ar kommer jag ha sett dom 3 ganger! Idag bokade jag biljetter till Kiss 108's Jingle Ball dar FOB kommer upptrada.. Ville gatt pa den har konserten redan forra aret, vet dock inte om FOB var med da, men det var massa andra bra med iaf. Vilket det ar iar ocksa. FOB, saklart, Avril Lavinge, Good Charlotte, Colbie Cailett, Boys Like Girls, Timbaland och ett par andra. De lagger till en artist eller tva nastan dagligen sa vem vet vad det ar man far se i slutandan. 13 December ar det iaf. Ett valdigt bra Lucia firande tycker jag, innehaller massa skonsang..:).. 



Kommentarer
Cicci

Ah, tack sa mycket :D Hur lange har du varit au pair? Jag har varit har i tre manader, och kan med skam beratta att jag ska aka till Boston (som turist) for forsta gangen ^^ Bor du typ i stan, eller mer utanfor?

Vi bor ju ganska nara varandra hemma ocksa. Lilla Edet och Saffle ar ju inte sa langt ;)

2007-10-23 @ 03:33:32
URL: http://www.thenanny.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0