Days go by

Kanns som om dagarna bara flyger ivag nu for tiden. Innan man vet ordet av sa kommer det vara vinter igen, och sen var lika fort. Sommaren gar alltid fort, vet inte vad det ar med den arstiden. Vet inte hur jag kom att tanka pa det har, nar det verkligen itne var det jag skulle skriva om. Hjarnan har vall tagit sig ett eget liv och struntar i vad jag tankte pa innan..

Kvallen igar var lyckad. Shopping forst med Estefania och Nan. Hittade vinter stovlar, kanske inte sa bra att leka med barnen i, eftersom det har klack, typ, men varma och goa att springa runt i annars. Sen ivag pa middag med Franziska. Mercedes kunde inte komma till slut men Estefania och Nan foljde med istallet. Sa det var kul att sitta och prata lite. Sen korde jag dom hem, och kom hem ganska tidigt trots allt, innan 10.

Idag har jag an sa lange spenderat mestadels av min vakna tid pa telefonen. Ringde Jennie for ovanlighetens skull, pratade med henne i lite mer an 1 1/2 timme. Vi kom verkligen tillbaka in i gamla banor. Det var ocksa valbehovligt, eftersom vi inte pratat pa telefon sen jag akte tillbaka hit efter min semester i Sverige i borjan av April. Sen ringde jag till mamma och pratade med henne i lite mer an en timme. Efter det fick jag lite fart pa mig sjalv, duschade och at frukost/lunch. Planen nu ar att aka till Kohl's och kopa byxorna jag hittade tidigare i veckan och Walmart och kopa handdukarna jag blev sa kar i i torsdags. Sen jobba ikvall. Eftter barnen lagt sig far jag nog forsoka komma ikapp med mina serier. Har bade Private Practice och Grey's att titta pa. Sen finns alltid Doddbidoo att se med, har inte hunnit med de senste veckorna an..

Nu ska jag antligen ga och fa pa mig riktigt klader ocksa, sa jag antligen kan komma ut fran huset...


Kommentarer
iza

jag har tråååkigt. jag vill ha mejl från dig pussiluss! :)

2007-10-11 @ 12:51:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0