It's as real as we feel

Sondag igen, helgen gar for fort fram och ar nsart slut, utan att man knappt hunnit registrera att den borjat. Hjalper inte mig heller att jag var tvungen att jobba igar morse och sen aven pa kvallen. Men jag ska inte klaga for nasta vecka har jag 4 hela dagar ledigt, nar det ar Thanksgiving.

Igar jobbade jag som sagt pa morgonen, och sen akte jag och traffade Emmy vid Ikea. Vi gick runt och kikade i Christmas Tree Shop och sen for vi och inforskaffade kinamat innan vi akte hem till mig. Ma saga att det ar sa dar lagom kul nar de som jobbar pa restaurangen kanner till mig, vet vem jag jobbar for och vad vi brukar bestalla. Bryan och Jess brukar skicka ivag mig och hamta maten dar, ganska ofta dessutom. Kommer aldrig kunna ga in dar och ata utan att lamna bra dricks iaf..:).

Hemma hos mig sen visade jag Emmy runt, hon hade ju inte sett det nya huset. Efter det satt vi och kollade pa "Relase the Bats", en mycket udda film, hurm, som ni kan ta reda pa mer fakta om sjalva om ni kanner for det. Emmy akte hem efter typ halva filmen, hennes vardmamma ar en tyrann och ar chockerande nog att hon fick ens ta bilen for att komma till mig, men hon kunde itne stanna for lange. Jag borjade jobba, alla barn sov sa jag kunde forsatta mitt filmtittade.

Ah, vad jag kanner att jag babblar idag, vet inte vad det kommer ifran. Annat som hander idag, inte mycket om jag ska vara helt arlig. Ska kanske mala lite mer, borjade i fredags med Emmy, den ar fortfarande inte torr, men jag kan alltid borja pa en ny. Sen kanske jag ska till Walmart och Target. Lovade Jess att kopa saker darifran, men jag vet om jag ar sa sugen pa att ge mig ut, borjar bli kallt har.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0