They say lists makes life easier but I don't know

Tio första

Första bästa kompis: Maste nog ha varit Hilda, var typ 4-5 ar och forlorade kontakten nar jag borjade skolan och inte hon. .
Första bil: Ingen helt egen, men den forsta som var tilltalad som min var Volkswagen Passat -03a.
Första kärlek: Robin Bylund, forsta klass.
Första husdjur: Fia, min allra forsta kanin.
Första semester: Som jag minns, Danmark, natt badland, jag var typ 4.
Första jobb: Som au pair, aven om vissa inte kallar det jobb.
Första köpta skiva: Helt sjalv, oj, det maste nog vara Arvingarna - Da och Nu.
Första riktiga kärlek: Maste nog vara Josef trots allt.
Första piercing: Hål i öronen nar ajg var 1 ar.
Första konsert: Vet att jag sag Christer Sjogren nar jag var lite mer an aret, men som jag minns, Martin Svensson, Fallens dagar  sommaren 99.

Nio senaste

Senaste alkoholdrycken: Frozen Strawberry Margerita i lordags.
Senaste bilfärd: Korde hem Magda for ca 25 minuter sen.
Senaste filmen du såg: Spiderman 3
Senaste ringda telefonsamtal: Magda, runt 7 tiden ikvall.
Senaste bubbelbadet: Borjan av december..:P..
Senaste spelade cd: Ashlee Sipmson - Autobiography
Senaste kyss: Borjan av Oktober..eller vanta nu, borjan av december forresten.
Senaste gången du grät: Sondags, for Massi blev sa ledsen nar jag akte hem.
Senaste måltiden: Pasta - Tonfisk sallad

Åtta har du nånsin

Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit raggad på av bra kompis flickvän/pojkvän: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Haha, ja!
Fastnat med blicken i någons urringning: Har sakerligen hant.
Fått ditt hjärta krossat: Allt for manga ganger.
Haft ett one night stand: Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej

Sju saker du har på dig just nu
1. Gul t-shirt
2. Vita trosor
3.
4.
5.
6.
7.
Har inte 7 grejer pa mig, ar ju laggdags egentligen.


Sex saker du gjort idag

1. Tvattat Bens klader
2. Tagit Ben och Rachel till doktorn.
3. kollat min email
4. Lagat mat
5. Hojt Stereon i bott och skralat med
6. Stor handlat

Fem favoritsaker utan rangordning

1. Datorn
2. Kameran
3. Sommaren, aven om det inte ar en sak
4. Semester ar en favvo, med samma forklaring som ovan.
5. Magdas ipod, haha.

Fyra personer du kan berätta allt för

Dom som jag kan saga allt till vet vilka dom ar.

Tre val

Blått eller rött? Rött
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Chips

Två saker att göra innan du dör

1. Skaffa barn
2. Resa till Irland

En sak du önskar?
Att au pairer fick ltie mer betalt, ar sa pank just nu..:P..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0