Not so long ago

Kanns som om forra varen var igar. Och inte forra varen. Hela den tiden i mitt liv gick fort, for fort. Sa fort att jag ibland har svart att minns detaljer.
Kanner for att vara lite luddig idag, vill inte ge ivag for mycket, och svenskan hanger inte med alls. So much easier in English..
Ar sa kluven, kanns som om jag amste bestamma mig nu, fast jag inte maste. Har inget att bestamma, star inte infor nagot val overhuvudtaget. Valdigt forvirrande..
Mardrom inatt, inte kul alls. Kande mig valdigt forvirrad och ensam. inte kul. Tur att det inte ar pa riktigt..
Nej, nu orkar jag inte ens med mig sjalv, ingen kommer fatta anda...


Kommentarer
iza

nej ingen kanske inte förstår. .men det är ibland bara skönt att få ut det. på sitt eget vis ;)
hoppas du mår bra i alla fall. livet är alldeles för kort för att vara nere :)
puusss!! <3

2007-05-09 @ 11:01:28
URL: http://ulkuniemi.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0