Semester i Sverige

Har nu varit hemma i Sverige i en vecka. Tiden har gått fort och det har verkligen varit superkul att träffa alla igen. Sen att inte allt för mycket har hänt förstog man snabbt. Har även haft noll tid att sitt här och skriva, blir avbruten hela tiden när man försoker sätta sig och skriva en rad eller två..

Usch, vad svårt det är att skriva med åäö, fingrarna vill inte gå bort till dom tagenterna och sätta sig alls..

längtar allt tillbaka lite till usa, saknar kaffe från Starbucks och Dunkin, saknar min kära bil så man kan köra vart man vill och jag saknar alla mina goa vänner borta på andra sidan atlanten..

Linn, lunch på olive när jag kommer tillbaka!

Nej, nu ska jag snart gå och kolla på så ska det låta, alltid kul.
Försöker skriva nagon mer dag snart, inte sega allt för mycket..


Kommentarer
Viktoria

Hur hamnade du i Usa,Flyttade du dit bara eller?Blev lite nyfiken hur du hamnade där :P

2007-12-02 @ 01:04:57
URL: http://becoolsodapop.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0