I'm falling apart to songs about hips and hearts

Sooo boring!
Den har dagen kanns redan som den hallt pa over 12 timmar, och klockan ar bara 10. Ben ligger och sover, ar lite forkyld sa han far ta en liten extra tupplur. Klagar itne over det, tiden innan art klass pa torsdagar ar ofta seg.

Suck, langtar efter min semester, vill att den ska vara nu, vill kunna ta det lugnt ett par veckor. Som om det ens kommer handa nar jag har semester..:P. Tva veckor sen ar jag fri! Typ.

Filmen igar, inte sa bra, helt okej eftermiddags underhallning, men inte mer. Mischa Barton var betydligt battre i Oc.


Kommentarer
maria

du har blivit utmanad! kolla min blogg för information :)

2007-03-09 @ 16:08:55
URL: http://huddleformation.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0