Baby Love

Rachel ar sa sot och go. Sa mysig att sitta och gosa med. aknner att jag redan efter 3 dagar med henne ar sa mycket mer saker pa att andra position nar jag haller henne. Hon ar inte lia omtalig som hon ser ut, haha. Hade bade henne och Ben imorse ett par minuter och paniken over att ta hand om tva barn finns inte langre. Ska allt klara det har.

Jess har matt super anda sen forlossningen, Hon tyckte inte ens att det kandes som hon precis fott barn. Kan vara sa for mig sen i framtiden? Troligen inte.

Ben har inte fatt nagra utbrott av sbartsjuka an. Han ar valdigt karleksfull mot sin syster, ger henne pussar och haller henne sa fint sa. Vanta bara tills hon borjar sno hans leksaker inte lika kul troligen. Sen kommer han bara dra med henne pa dumheter, hitta pa massa bus. Da ar jag inte har langre, sa det far bli anagon annans huvudvark!

American idol ikvall, Blake ar favoriten som alltid. Heja Blake!


Kommentarer
iza

vad mysigt! vill med!
kul att få uppleva hennes första år =)

2007-03-14 @ 09:35:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0