Ain't no baby

Ingen bebis i sikte an, hon vill verkligen inte komma ut!
Jess har provat allt utom och stada for det avskyr hon verkligen, sa det kommer inte handa. Alla vill verkligen att hon ska komma ut, har trott hon varit pa vag manga ganger men nej da, hon envisas banne mig!

Annars sa var det playdate idag med Lucas och Maddie. Jag hade det trevligt med mina amerikanska gravida 30+ mammor som jag traffat pa Gymboree. Ar skrammande hur mycket gemensamt man far bara for att man har barn i samma alder. Eller jag har ju inte barn men alla andra au pairer fattar..:P..

Sen tillbaka hem och fick med Jess ut pa lunch. Forsokte bjuda men Jess tyckte gesten var nog och att jag skulle spara mina pengar. Min planbok tackar for det. fick aven 20 dollar extra av Byran i morse, som "Pre-baby bonus". Han ar for rolig ibland.

jo, fick kora Bryans nya manuella BMW igar. Forsta gangen pa 8 mander da jag behovde vaxla. Gick bra mycket battre an jag trott, det var verkligen som att cykla. Bryan tycker att jag ar en mycket skicklig bilforare, (haha Anneli) och han sa att han underskattat min formaga att kora med vaxellada och att jag nu har hans valsignelse att kora hans bil ocksa..:P.. For honom ar det en stor gest..

Nej, nu ska jag ga och kolla pa Frankie&Hazel, hoppas den ar bra..



Kommentarer
Linn

let me know how the movie is.. o om ngn bebis kommer!

2007-03-08 @ 00:59:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0