Sun is rising

Uppe tidigt, trots att det ar lordag och jag kan sova. Vaknade som vanligt av Ben som springer runt och tjoar. Sa nu sitter jag har vet inte riktigt vart jag ska ta vagen. Jobbar 2 timmar idag, mellan 11-1, sa formiddagen kan man inte gora mycket pa, sen har jag eftermiddagen redan uppbokad. Men de timmar fram till 11 kommer sega sig fram, och jag har ingenting att titta pa. Eller ja, OTH finns ju alltid men det var inte langesen jag kollade egenom de 3 forsta sasongerna, och jag behover iaf lite paus imellan dom. Far vall forsoka hitta nagon gammal film i aldorna har, tror inte jag har mycket tur till det men kan ju vara vart ett forsok iaf. Nej nu sitter jag bara har och skriver massa menigslost, inget kul for nagon..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0