I Believe in Magic



 FALL OUT BOY
31 Maj 2007

Oforglomligt och Magiskt

Sa underbart bra. Efter 3 timmar av usla forband, det sista plasammast och langst, kom FOB ut pa scenen och Tweeter Center kunde inte latit battre. Jag och Magda hade bra platser, mitt framfor scenen. Onskar de hade varit lite narmare men trots allt, man sag ypperligt. Annu battre nar man mitt i konserten vander sig och och man star ca 7 meter fran Pete Wentz, da kanner man akta lycka. Och ja, man blir lite smatt kar i honom under konserten, och star och konstaterar hur fin han ar i haret idag. Jamfort med de sega forbanden gar tiden nu fort och man hinner inte ens blinka innan det ar slut. Verkligen en av mina basta kvallar nagonsin. Blir fortfarande lite latt lyrisk av att tanka pa det. Blev sent, halv 1 var jag hemma men det var det verkligen vart. Gillar dessutom att Pete avslutade med att saga att dom kommer tillbaka i host, gissa vem som ska dit och titta da?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0