Going to the beach

Au pair mote idag. Ar inte det minsta sugen pa det, kanns som om hela dagen kommer ga at. 11 ska vi traffas hos Andrea, sen tar det ca 50 minuter att kora dit+50 hem, och sen vill man iaf stanna en timme innan man aker hem. Sa hem lar man inte komma forran runt 3 eller natt, inte sa jag ville spendera dagen. okej, det later inte sa hemsk att ha mote pa stranden en varm, solig sommar dag, men om man inte gillar stranden ar det ingen hojdare..

Var inne i Boston igar, traffade Emelie, hade dragit ut pa tiden alldeles for lange. At lunch pa Fire+Ice, cool restaurang, som blev forsta besoket for oss bada. Sen traskade vi runt och pratade mest. Kanns konstigt att hon ska aka hem, vi kom samtidigt och jag har sa lange kvar. Inte for att jag har natt emot det, ar glad att jag har sa lang tid kvar att ha kul pa. Fick aven skoskav i mina nya fina skor, hade osm tur var tagit med ett par andra just for en sadan handelse. Var visserligen for sent och har fortfarande ont. Men jag fick ga rutn i de fina skorna ett tag iaf..:P..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0