Sugar, we're going down

Ar sa sjukt trott just nu. Sov visserligen ett par timmar men inte sa mycket att det tillgodoser mitt normala behov av somn. Kommer bli sa gott att fa lagga sig senare ikvall.. Har hort att man ar lika farlig bakom ratten nar man ar valdigt trott som om man vore berusad, och jag far nog nastan halla med. Korde till affaren forrut och det hjaplte inte heller att jag hade min gamla svaga glasogon istallet for mina linser. Tur att det inte ar sa langt iaf, hade inte gett mig ut pa nagon langre bilfard idag kan jag lova..

Kanner att jag borjar svamla, inte bra, sakert tecken pa somnbrist.

Jobbar kvall idag, inte sa farligt, grabben kommer bara sova iaf. Sjalv blir det nog till att titta pa The Break Up, om man kanner sig motiverad nog...

See Ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0