Seg dag

Den har dagen har verkligen segat sig fram. Sov visserligen lange, men efter jag gatt upp har timmarna sniglat sig fram. Har precis sett pa film, fick tiden att ga lite i alla fall. Ska hem till Magda ikvall, natt att se fram emot. Det varsta ar att nar jag ar sa har seg och dagen ar seg ar jag inte ens pa humor for att gora natt. Fast jag vet att basta medicinen mot det ar att tag i mig sjalv och ge mig ut.. Fast inspirationen kommer inte sa latt, speciellt nar man vet att man knappt har ett ore att gora nagot for, men jag vet att det ar for det basta.. Kanner att allt borjar bli kryptiskt nu, inte bra..:)

Far se om jag kommer ut ur huset innan jag ska till Magda, troligen inte..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0