Ljusare horisont

Ben blev pa bra mycket battre humor av att leka lite med Konrad, tack och lov!
Barnmuseet var kul, speciellt nar jag upptackte att stetoskopen faktiskt fungerade. Mitt hjarta later som det alltid gjort..:P.. Sen tillbaka hem for lunch och Ben och Konrad lekte vidare. Tillslut var Ben valdigt nara en kollaps av trotthet och nar han val borjade sla pa Konrad tyckte jag det var nog. Sa nu ligger han och sussar sa gott i sin sang.. Eftermiddagen kommer ga fort, en liten tur till biblioteket och sen ar det sakerligen dags att sluta for dagen..

Jags ak nu ga och kolla pa film, min avslappning nar jag far ha det lite lugnt och skont.. "Life as a house" blir det idag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0