Falling behind

Har inte varit sa bra pa att uppdatera de senaste dagarna, kanner mig sa dar lite halv seg overhuvudtaget och da segar jag aven med sant har.. 

Kollade pa Oscars galan igar, nastan hela, missade nog sista timmen tror jag. Kandes dock gott att inte behova ga upp vid 3 pa natten for att titta utan kunde kolla pa det primetime, dvs 20:30 istallet.. Var inte direkt impad, tyckte mest att fel filmer, art directors och allt sant vann, sa jaa, inte direkt impad. Sen var Ellen inte varldsbast i rollen som host.

Fick dock en glimt av Reese Withspoon och jag fullkommligt avgudar hennes har. Det var valdigt fint..Sag inte hennes klanning, men lar vall fa gora det i skvallertidningarna Jess tar med sig hem fran jobbet..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0