Under progress

Sa, vet inte om jag ar 100% saker pa om jag vill att bloggen ska se ut sa har. Det blev andring iaf, och jag har lart mig hur man gor bakgrund med monster, och hur man gor en banner. Sa helt onodigt har det inte varit att sitta har och pyssla ett par timmar. Och det ar inget att skratta at att det har tagit mig timmar att fa fram det har. Skulle verkligen gatt webdesingns kursen pa gymnasiet, den hade varit bra att ha nu. Men men, lite sent att tanka pa nu.

Gick allt och sag filmen forrut, Awake och nej, det var inte Reese Witherspoon som spelade den kvinnliga huvudrollen, haha. Vet inte varfor jag fick for mig det, visste innerst inne att det inte avr det. Det var Jessica Alba. Visste ju vem det var iaf, nar jag val sag namnet. Svenska Lena Olin var aven med. Filmen i sig var bra, inte ett masterverk men jag blev forvanad over hur den slutade, vilket inte hadner ofta.

Nu ska jag se om jag ska andra mera pa designen eller ge upp for idag. Imorgon aste jag gora klart uppsatsen till Silver Bay, har inte tid under veckan att gora det namligen. Vill inte heller sitta pa sondag kvall och panikskriva.


Kommentarer
Emma

usch nej!inge panikskriva nu! =) sov så gott!

2007-12-02 @ 03:21:25
URL: http://thabojan.blogg.se
Jennie

Ska jag spara dig lite tid tills nästa gång du ska trixa med bloggen . .
designadinblogg.blogg.se , skit mycket tips där :P

2007-12-02 @ 11:58:04
URL: http://jencie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0