Stuck in a moment

Idag har inte varit great. Ben var mer eller mindre ett monster hela dagen. Vagrade ata over huvudtaget. Tva bett pa smorgasen i morse, en sked lunch och sen inget mer. Det hjalpte sakerligen inte till hans humor att inte ata, da han inte lyssnade alls, bara skulle gora massa dumheter och gick runt och skrek vid flera tillfallen. Tack och lov att han var i skolan nagra timmar i morse. Borjade dessutom tidigt idag, sa 11 1/2 med honom har inte varit sa trevliga. Rachel daremot har varit lilla solstralen, vilket vagde upp en del. Annars hade jag nog kreverat.

Kallt imorse ocksa, nar jag korde till skolan sa var det -10-11C, kallast hittills. Jag hoppas pa lite varmare, kanner inte mig redo for sanna tempraturer. Vill kunna ga utan jacka mellan huset och bilen. :)

Imorgon ar jag ledig, vilket jag verkligen behover efter den har dagen. Tanken ar julklapps shopping i Wrentham. Hoppas jag hittar det jag behover dar, har inte orken att springa runt och leta over allt. Synd bara att det ar ett utomhusmall, mate ha jacka pa mig ju..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0