Regrets are not allowed in this area

Som utmanad ska du nämna :
5 saker du aldrig gjort,
5 saker du har gjort,
5 saker du ska göra,
utmana sedan 5 personer att göra samma sak.

Saker jag aldrig gjort:
1.Anvant droger
2. Varit pa Hawaii
3. Fargat mitt har i nagon neon farg
4. Tagit ett blodprov

5. Kort en buss

Saker jag har gjort:
1. Skolkat fran skolan for att aka till Goteborg for att leta efter Idol-Geraldo. 
2. Slickat pa en frusen lyktstolpe.
3. Rest till Karibien
4. Lockat hela mitt har, sen satt upp sma sektioner med harnalar for att fa kort, krulligt har och se ut som Daniel Lindstrom fran Idol. 
5. Upptratt infor hela lag/mellanstadiet+forladrar pa skolavslutning, spelandes ukulele.

Saker jag ska göra:
1. Resa till Californinen och Wilmington, NC
2. Flytta till Sverige.
3. Borja hogskolan, forhoppningsvis nasta host.
4. Se FOB igen, nar det nu kommer handa.
5. Spendera nyar helt sjalv..

Har ingen att utmana, for alla jag kanner har redan blivit utmanad. Sa den som kanner sig manad, ar mer an valkommen att gora den har listan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0