Melanie Molina Johansson

Sa idag fyller min guddotter Melanie 1 ar!
Kan inte riktigt forsta att det redan ar 1 ar sedan Jennie ringde och berattade att hon antligen var fodd, och att det var en hon. Issa var har och halsade pa, och vi satt i soffan, och mer eller mindre vantade pa att vi skulle ga till min kurs nar telefonen ringde. Melanie var verkligen efterlangtad.
Kanns jattetrakigt att jag inte kan vara med och fira hennes forsta fodelsedag, och att jag har missat nastan hela hennes forsta ar. Men det far jag ta igen senare, och nasta ar, nar hon fyller 2, da ar jag dar.
Sa grattis pa fodelsedagen, Melanie!!
image41
Ingen ny bild direkt, men det ar nastan den enda jag har pa oss tva ihop..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0