In my aching head

Gardagen spenderades mest framfor tvn, bade sovandes och smatittande. Blev under julmarknanden inbjuden pa fest hos Bill pa lordagskvallen och efter attha sagt nej de senste gagnerna jag blivit inbjuden kunde jag inte annat an att saga ja den har gangen.

Firade forst Hanukkah med familjen hemma vilket var valdigt trevligt. Jess hade lagat mat, stort kors i taket, och det var jattegott. Hon borde gora det mer. Sen present utdelning, och jag fick ett par jattefina vinter stovlar av Jess's bror och hans familj. Jag hade inte inforskaffat nagra an som var bra att vara ute med barnen i sa dom var perfekta. Varmt och gott for fossingarna..:)

Sen hem till Bill for fest. Var jatte trevligt, traffade en hel del nytt folk och fick pratat lite med Sandy och Leon, var ett tag sen jag sag dom. Kom hem vid halv 6 pa sondagsmorgonen, darav min sega dag. Nu har jag mer eller mindre kommit ikapp med somnen, ska ta en tupplur senare nar bade barnen sover, ska bli skont. Rachel sover nu, men jag kande att jag ville komma ikapp med alla saker pa datorn..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0