I wanna be know for my hits, not just my misses

Tisdags kvall blev det middag med Nan, Mercedes och Evelyn. Thai stog pa menyn pa mitt favorit stalle i Canton. Tack vare Nan som ar fran Thailand fick vi speciellt gjord mat, eftersom dom amerikaniserar smaken pa en del ratter, men vi fick alla ratter pa verkligen thai vis, vilket bara gjorde maten annu godare. Sen fick vi aven gratis thai iste, vilket var jattegott. Valdut annorlunda smak pa iste, och det passade inte sa bra med stark mat, men efterat var det allt gott.

Sen igar, jaa, den dagen da jag ar ledig sa borde jag ha haft tid att sitta har och skriva men fick aldrig nog med inspiration till att gora det. Gjorde dock klart min uppsats och fick mailat ivag allt det. Fick svarsmail idag att jag var fardig och att mitt certifikat skulle komma pa posten inom en vecka. Sa nu ar det bara 3 credits kvar att gora, kanske aker till Silver Bay igen, det var kul dar. Far se om man hittar nagon att aka med bara, inte kul att aka sjalv.

Nu ligger Rachel och sover, som alltid nar jag sitter har, och Ben ar i skolan. Far se vad vi hittar pa i eftermiddag, Ben brukar ju sova sa lange att vi inte kan gora nagot, men vi far se, kanske vacker honom om jag kommer pa natt bra.


Kommentarer
Kristina

Ohh va underbart fin din blogg blev nu (avundsjuk)

2007-12-06 @ 22:58:20
URL: http://krizzy.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0