Gathered forces

Har fran igar blivit valdgit forkyld, Gar runt och snorar mest hela tiden och huvudet kanns som en betong klump.

Vilken underbar julklapp! Inte.

Har visserligen kannt pa mig det har i ett par dagar och var redan i fredags mer elle rmindre dalig men det brot inte ut ordentligt forran, ja inatt. Mindre kul att jobba halva dagen imorgon med, hoppas pa en liten battring i alla fall. Har annars inte varit fullt sa produktiv som jag velat. Akte visserligen ivag och fixade till en ny bok till Lee och slog sen in alla mina julklappar. Sen var tanken att jag skulle fortsatta mala, men det blev det aldrig natt av. Sen jobbade jag i ett par timmar, och nu sitter jag har.

Kanner mig mer eller mindre redo att ga och lagga mig men eftersom klockan visar pa 19:20, sa kommer det inte handa. Framfor tvn ar det mer troligt att jag hamnar. Imorgon ar det aven julmiddag hemma hos ingift familj, ar for krangligt att ga in pa. Ska troligen inte folja med i ar, kandes valdgit konstigt forra aret, som om man verkligen inte passade in och nu med forkylningen kanns det annu mindre lockande. Ska troligen gora ett sista tappert forsok till att aka till Ikea och se om dom har nagon julmust, men tror inte att de fatt in nagon mer. .



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0