Costco & Julshopping

Lordag idag.
Borjade morgonen med familjetripp till Costco. Jag tycker alltid om att ga dar inne och kika, ar sa synd att jag inte kan gora det pa egen hand, eftersom jag inte ar medlem. Hittade iaf en del av Rachels julklapp, fick gomma det bast jag kunde fran att Jess skulle se, lyckades aven, tror jag iaf. Verkade inte som hon sag. Efter besoket dar gav jag mig vidare till bokaffaren och shoppingcentret.

Kopte bocker till Lee, Dick och Caleb. Barnes & Noble har alltid sa bra reor pa boker. Onskar sjalv jag kunde kopa massa roliga bocker, men det ar ju sa svart att ta med sig hem sen.
I shoppingcentret blev det till att hitta mer julklapp till Rachel, vilket jag gjorde pa HM. Troligen enda kladaffaren jess adlrig tittar i till barnen. Skandal sager jag, eftersom de har sa bra priser och fina saker. Blev aven sista grejen till Ben, sen var jag klar.

Nar jag val kom hem sa fick jag dock reda pa att Lee redan har den boken jag kopt till henne sa den far jag snallt lamna tillbaka och ta en annan. Ar inte allt for svart, hon laser det mesta. Funderar pa den som jag haller pa med nu. En bok om en barnsoldat i Sierra Leone, sjalvupplevd, och mycket upprorande maste jag saga. ..

Har annars spenderat eftermiddagen med att hjalpa Jess sla in julklappar och sen kollat pa ett avsnitt av OC. Ar sjukt kul att Taylor har samma mobil som jag! :)



Kommentarer
Junitjej

Vilken snygg blogg du har!

2007-12-22 @ 22:38:14
URL: http://junitjej.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0