Bright, shiny Tuesday morning

Ar halvsoligt ute men pa grund av snon sa refleteras ljsuet valdigt bra och det kanns som om hela varlden bara lyser. Ar dock inget fan av snon, klarar mig stralande utan den. Men an sa lange ar den vit och inte svart, sa det far vall ga. Och det ar ca 2cm bara..:)

Dagen har annars borjat bra, trevligt frukost med barnen. Korde Ben till skolan och Rachel somnade pa vag hem i bilen. Gjorde ett tappert forsok till att hon skulle fortsatta sova hos mig nar vi kom hem men efter att jag pratat ca 2 minuter med mamma sa vaknade hon. Men hon vaknade glad och hade inget emot att sitta pa golvet och leka medans jag pratade klart. Blev aven ett kort samtal med Anneli, men lillskruttarna hos henne ville inte vara med pa att hon rpatade i telefon. Nu ar tanken att Rachel ska sova i sangen, for 7 minuter ar inte allt hon behover sova pa morgonen. hon har varit tyst nu ett par minuter sa jag hoppas hon sover. Byggarbeterna som haller pa med vinden ar ratt hogljuda, sa jag hoppas hon kan fortsatta ett tag till i alla fall. . .


Kommentarer
iza

vad kul att du börjat skriva lite mera :) vilken härlig bakgrund också.

puss o kram!

2007-12-05 @ 10:37:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0