Anxiety is creeping up on me

Har just nu fatt tendenser till angest eftersom chanserna till att ga pa konserten har minskat. Trodde jag skulle kunna halla Bryan ute ur ekvationen, med sno och allt och bara aka nar jag skulle men nej da. Runt middagbordet drar Jess upp att det ar sa synd att det ska snoa imorgon nar jag ska anda upp till Lowell pa konsert. Bryan far som vanligt mer eller mindre panik av att nagon ska kora i sno. Sa mer eller mindre ar slutsatsen att om det snoar far jag inte aka.

Kanner mer eller mindre bara for att grata, krypa ner i sangen och dra tacket over huvudet.
Varfor ska amerikanare vara sa javla radda for sno?
Bara tanken pa att missa konserten far magen att knyta ihop sig och luften tar slut fortare an den borde.
Jag ska till och med be ikvall, for att det inte ska snoa, eller atminstonde inte snoa sa mycket. Och jag ar inte ens troende.


Kommentarer
lovingnurse

hej! har du något tips om vad jag kan ge min pojkvän i julklapp?? :)

2007-12-13 @ 01:34:29
URL: http://lovingnurse.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0