We got so far, but got so far to go

Dagen idag kanns som om den ar langsam. Magda ringde och vackte mig imorse, jag hade helst velat sova lite langre. Hon hade glomt bort att jag inte jobbade idag. Bara 20 minuter senare ringde Lousie och bjod in mig pa lunch pa Ikea. Visst tankte jag, lunch, frukost, vad ar skillnaden? :P Sa vi gick runt dar och tittade lite och sen lunchade. Hem en snabbis, forsokte mig pa att ga med i Overcast Kids, Fall Out Boys fanclub. Var ju sa illa tvungen om jag skulle fa kopa biljetterna innan alla andra, ingen stor forlust, har velat ga med lange. Far en fin tshirt ocksa, alltid trevligt. Sen kopte biljtterna, Emmy ska ga med mig. Och om hon angrar sig har jag en extra biljett till nagon om dom vill folja med. Langtar redan, 9 november kanns langt borta, fast det ar bara ca 2 och en halv manad bort. Fall Out Boy, Plain White T's, Gym Class Heroes och nagon mer som just nu ar bortglomd. Mycket battre forband an sist, kan jag lova!

Sen skulle jag vaxa benen, kande att det var dags att prova det + att det var dags att anvanada mitt presentkort dar. Smartsamt, och det tar tid. Vet inte om jag kommer gora det igen, racker nog att raka dom.. Och nu sitter jag har, utan natt att gora. fick en film pa posten idag, sa jag ska kanske ga och kolla pa den, Disturbia heter den. Ska tydligen vara bra, enligt kritikerna, far vall se.

Fick aven igar soundtracket till Hairspray. Magdas vardmamma hade kopt den och brande av den till mig. Musiken ar helt underbar, nastan sa man sitter och hoppar i bilen till latarna. Filmen ska nar den kommer pa dvd bli en trevlig tillokning i min samling.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0