The night is young and will be long...

Sa, tidig kvall har, har i Canton. Natt i Sverige. Ska hem till Linn ikvall och fira hennes fodelsedag. Har an sa lange inte hunnit fixa en present, det ar mitt uppdrag innan jag aker dit. Tanken ar aven att jag ska snyltat till mig en sminkning inne pa Macy's, far hoppas man har tur.. Vill aven valdigt garna ha en ny handvaska.
Nej seriost, bara massa strunt.
Vi har massa folk har pa besok, 5 par + oss. och deras barn. Full rulle just nu, vill saga. Jess har aven gjort goda Pina Colada, tog mig en liten slurk for en timme sen, ska trots allt ut och kora senare. Ar vall inte allt for social, kanner inte riktigt for det just nu. Btw, dom gar aven runt och latsas som om dom inte vet vilka som ar gravid av vannerna, nar alla vet vem som ar och vem som inte ar. Varfor inte bara saga det oppet nar amn vet att alla vet. Sen gar dom och viska romd et nar dom andra inte hor. Ena paret ar jag iaf valdigt glada for, det ar deras forsta. Sa det ar kul for dom.. Eller ja, det ar vall kul for par nummer 2 ocksa..

Nej dags for skarpning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0