Teen Choice Awards 2007

Kollade pa Teen Choice Awards 2007 igar kvall och fick en valdigt glad image24overraskning nar Sophia Bush vann i 3kategorier. Resultaten i sgi var forovrigt forvanadsvart bra, brukar oftast inte ga sa som jag vill nar folk rostar. Showen i sig kunde visserligen haft mer att erbjuda, battre framtradanaden, battre vardar. Visst jag gillar Hilary Duff men hon ska nog inte satsa pa att bli programledare, ar nog inte hennes grej. Sophia Bush sag som vanligt underbart fin ut, aven om jag personligen gillar hennes har mer nar det ar mer brunt, inte sa rott som det var igar. Fast det syns inte pa bilden ser jag nu..


Kommentarer
Viktoria

Blev grymt glad för att Sophia vann,det var hon värd :)

2007-12-02 @ 01:00:39
URL: http://becoolsodapop.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0