So not in the mood

Halvt nyvaken och har ingen energi. Frukost har an sa lange blivit uppskjuten, har ingen aning om vad jag vill ata, trots att magen kurra vid det har laget. Bryan och jag har ungefar samma energiniva idag, medan Jess har sprungit runt hela morgonen som en duracel-kanin. Hon har mycket troligen fatt all energi som var menad for tre.

Har aven i ett svagt ogonblick i veckan lovat att jobba 3 extra timmar idag under dagen. Ibland forstar jag mig inte pa mig sjalv. Visst jag far extra pengar, men har jag verkligen orken for mina alskade vardbarn i tre extra timmar efter en lang vecka? Jag bad iaf Ben att ta en extra lang tupplur idag, sa jag skulle ha enbart Rachel under storre delen av tiden. Tror inte han kommer lyssna.

Gardagen var annars bra, jag och Magda tog os en tur till Wrentham Outlets for att hitta lite nya klader. Jag fick antligen tag i ett par jeans shorts/capribyxor..Dessutom till ett underbart pris av 12 dollar. outlets ar bra ibland. Aven lite orhangen hangde med ner i pasarna. Kvallen avslutade vi pa Cheesecake Factory, efter att ha vantat i 1 1/2 timme pa varat bord. Men maten ar sa god att det gor upp for vantan.

Nej, jag far vall snallt ga och forsoka klura ut lite frukost, kanner att min varld kommer ga under snart om jag inte kakar. Har ju inte riktigt psyket for att svalta mig sjalv..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0