OMG!

Jag har hittat vagen till Perez Hiltons blogg, patetiskt nog. men iaf, laste denna intressanta iaktagelse, och att inte mitt hjarta stannade!
David Beckham + fru, var i samma shoippingcenter som mig. Samtidigt! Och det varsta var att jag funderade pa att ga och ata pa Cheesecake Factory, men vet av erfarenhet att det tar ett tag att fa ett bord. Jag angrar mig. Jag hade personligen fatt en hjartattack om jag sett Beckham. Visst, ar inte lika fortjust i honom som for ett par ar sedan, men grabben ar trots allt en av mina favorit fotbolls spelare. Och forbannat snygg!
om ni vill lasa lite mer om vad jag babbblar om sa ar det bara att ga in pa lanken..

http://perezhilton.com/?p=3464#respond


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0