Everybody's Changing

Idag var en san dag da jag bara kande att bloggen behovde ett nytt utseende.
Och for mig som inte ar sa bra pa det har med koderna och allt sant ar det alltid ett litet aventyr. Gissar mig fram och hamtar fargkoderna fran en framsokt lista med alla siffrorna. Ar vall halvnojd iaf, maste nog ga en kurs for att verkligen kunna gora bloggen till 100% min, men det har jag varken tid, ork eller pengar for.

Har idag varit pa bio, igen jag vet. Springer verkligen dit titt som tatt.
Sag "I now pronunce you Chuck and Larry" Rolig komedi med med Adam Sandler. Kul med svensk musik i filmen ocksa. ABBA och Ace of Base spelades. Visserligen valdigt kort men eftersom man ar sa kanslig for allt svenskt har sa horde jag direkt vad det var for toner..

Ska ivag till Magda ikvall troligen. Hon jobbar men vi ska slanga barnen i sang tidigt och ligga pa soffan med Thai mat och One Tree Hill: Sasong 3. Kollade aven pa OTH med min kara vardmamma haromdagen. Jag har ju varit sa snall och pressat pa alla mina vanner OTH, det ar ju sa bra. Iaf, sen i borjan av April har Jess an sa lange kommit till avsnitt 9, Sasong 1. Jag vet, hon ar inte snabb. och hon ar sa rolig, hon fragar hela tiden vilka som ar kvar och vad som ska handa. Men skulle jag beratta sa vill hon verkligen inte hora. Battre att vara tyst. Men hon gillar det iaf. Till och med Bryan har sagt en snall kommentar eller tva. Haller forovrigt fortfarande pa att planera min Wilmington resa. Nar Magda vet vart hon tar vagen i September kommer det bli lattare, for da ar det mer eller mindre bara att valja en helg. Aker hon till Californien blir det ensam resa till NC, blir lite for dyrt for henne att aka darifran och inte vart for bara en helg... Min plan ar iaf att aka dit innan jul, helst medan det fortfarande ar lite varmt, typ oktober..Far se vad det blir.

Nog med tid spenderad har, ska leta lite college kurser, maste ju uppfylla mina visa krav. Suck.


Kommentarer
iza

vill med komma iväg till USA nu! snabba, snabba :)

2007-08-06 @ 12:06:52
URL: http://moveyourbody.blogg.se
maria

om det är så att du inte har någon att åka till wilmington med, så kan jag hänga med. om du vill förstås, och om det klaffar med skolan för min del. att åka till wilmington vore verkligen a dream come true :)

2007-08-06 @ 17:03:16
URL: http://huddleformation.blogg.se
maria

åh vad roligt :) det skulle jag absolut vilja! än så länge vet jag ju inte hur det ser ut med skolan och så, inte mer än vadstena i alla fall. men snart så, och då ska jag allt kolla upp hur mycket jag måste plugga, hur ofta jag har ledigt och hur mycket jag kan ta ledigt :D

2007-08-07 @ 21:06:45
URL: http://huddleformation.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0