Utmanad, igen

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Our sorority totally worships Les best and

2. Sträck ut din vänstra hand så långt du kan, vad rör du vid?
Min huvudkudde

3. Vad var det senaste du såg på tv?
American Idol

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är.

15:07, nara, 15:05.
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Cassie ligger och spinner bredvid mig, och Jess kollar pa tv ute i vardagsrummet.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Var ute pa uppfarten och lekte med Ben.
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Melanies babyblogg

8. Vad har du på dig?
Gra capri mysbyxor, lila top, rosa luvtroja och vita strumpor.

9. Drömde du något inatt?
Kommer inte ihag inatt, sakerligen natt kul.

10. När skrattade du senast?
For nagon timme sen, nar jag lag och laste.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

5 tavlor.
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Nej.

13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?
Tycker det ar ratt kul.

14. Vilken var den senaste filmen du såg?

Carolina, inget jag rekomenderar.
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

En bil, ett hus och nagon underbar resa.
16. Försök berätta nåt om dig som folk inte vet om.
Jag hatar lok, av alla sorter. 

17. Om du skulle förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Varldshunger. Gillar inte sjalv att vara hungrig sa ingen ska behva vara det.  

18. Tycker du om att dansa?
Ja, i min ensamhet.

19. George Bush?

Ar mycket lattad over att han inte kan bli omvald igen.
20- 21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka.

Hurm, lite svart att saga eftersom den framtida pappan kasnke ska fa ha lite och saga till om ocksa, men favoriterna just nu ar, som det varit lange, Hailey och Hayden.
22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Bor redan utomlands, Usa ar ett trevligt land.

23. Vad vill du att Gud ska säga till dig när du kommer till pärleporten?
Far vall se om man kommer till parleporten forst..:P..

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på dom här frågorna?
Issa, Maria, Linn och Magda.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0