True Summer Feelings

Party hos Ralph igar kvall.
Kul, fast som vanligt pratar man valdigt mycket om saker man inte kanske borde.
Men vid det har laget ar det vall inget nytt, jag har alltid varit en glappkaft nar jag dricker.

Sitter ute pa altanen idag, stralande solsken, typ 25 grader och helt, underbart!!!
Sommaren 2007 kommer komma aven i ar. Tvivlade visserligen inte pa det, men gott att efter manga veckor av regn fa lite sol, och kunna ga lite mer tunnkladd.

Bio senare idag, trots det underbara solskenet, In the land of women, med Adam brody, allas var underbara Seth Cohen fran OC. Han ar lite allvarligare i den har filmen. Ska bli kul, lange sen jag sag Cristin med.

Nej, nu ska jag si


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0